محل تبلیغات شما

امروز 27 فروردین 99--15 آوریل 2020اخبا ر ضد و نقیض زیادی از فضای مجازی و شبکه های خبری به گوش می رسد هر کشوری با توجه به توان اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی یک تصمیمی می گیرد چین که ظاهرا تا حدودی ویروس و انتقال آن را مهار کرده است دارد از قرنطینه کمکم خارج میشود و کشورهای اروپایی هم تا حدودی با کاهش موارد روبرو شده اند و یا در خط مستقیم پیش می رود ایران ماکه به قول خیلی از رسانه های داخلی منتقد و حتی مسولین در تحریم و خود تحریمی و سوآ مدیریت گرفتار است ت
دهم اسفند که شروع ماندن در منزل است صفحه ای به نام کرونا باز کردم تا هر زمان حالی باشد چیزی بنوبسم و سر گرمی داسته باشم ،کتاب ۶۰۰ صفحه ای دزیره را تمام کردم و کتاب انگیزه سرگذشت یک نظامی توده ای در سالهای ۳۲ تا ۴۳ را به دست گرفتم ۴۵۰ صفحه است ،اگر چه روری ۲۰ صفحه بیشتر حوصله کتاب خواندن نیست ،احتمالا تا آخر اسفند طول می کشد . اول فروردین ۹۹ حدود یکماه هست که درگیر کرونا هستیم ،برای ما شاید خیلی سخت نباشد در خانه ماندن اما برای دخترم ترانه که دانشجوست و
chon farsi neveshtan ba moshkel robro shoda majboram felan ba enghlisi kar konam mesl torkha esgh didan fardad o rahela o ehsan ma ra be vancover keshand raoz 28 tir 98 barabar ba 20 jun 2019 az mashad ba ghatar b tehran va az tehran ba parvaz lofta b frankfort va bad 6 saat stop va 11 saat parvaz b vancover residim vancover akhar donyast havapyma lab oghyanoos aram nshast digar rah khoshki nabood .ehsan agha dar froodghah montazer boodand
19 جولای 2012ساعت 12.30 با یکساعت تاخیر از مشهد به سمت تهران پرواز کردیم و ساعت دو شب رسیدیم تهران مستقیم رفتیم به فرودگاه امام صف طویل مسافران و خستگی ما .ساعت 7 و ربع 20 جولای به سمت امستردام پرواز کردیم هوایی افتابی و ارام و لطیف را در اسمان احساس کردیم روی ابرها برای من که اندکی تنگی نفس داشتم پیامی بود روحبخش و عالی داخل هواپیما بخور و بخور تا ساعت ده و نیم رسیدیم امستردام اختلاف ساعت باعث شده بود که انگار شش ساعت در هواپیما را با
عمارت قطب الدین حیدر تربت حیدریه .خبر غم انگیزی پریروز از تربت رسید که دوست و هم اطاق دوره دانشجویی در سالهای 54 تا 56 به نام هاشم افشاری در سن 63 سالگی به علت بیماری رخت سفر بر بست به دنیای ناشناخته دیروز با اتوبوس کاشمر رفتم تربت و نهار خدمت برادر بودم بعد نهار باتفاق رفتیم مسجد شلوغی جمعیت و جیغ های گوشخراش مداح و کفش های بی شمار مردم نشان از چرخیدن پاشنه در در جای خویش است و این مردم در عزا مانده اند و خود واقعی نیستند همه ناراحتند از
با بلیط رفت و برگشت هواپیمایی ماهان با قیمت های سر سام آور جدید همراه خانواده در تاریخ ۲۸ مهر ماه پرواز کردیم به استانبول استانبول (به ترکی استانبولی : İstanbul ) یا قسطنطنیه (به پارسی: کنستانتینیا ) بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد.